Mobilní
evidence docházky

  • Evidence docházky mobilním telefonem
  • Aplikace pro Android, iOS, Windows
  • GPS souřadnice k uloženému záznamu
  • Zobrazení přítomnosti zaměstnanců
  • Vzdálené ovládání elektronických zařízení
  • Kontrola odpracovaných hodin, přesčasů a absencí
  • Přehled docházky na denní nebo měsíční úrovni

Detail produktu

Evidence docházky pro zaměstnance pracující v terénu

Evidence docházky zaměstnanců mobilní aplikací je vhodná pro firmy, které zaměstnávají pracovníky převážně v terénu. Zaměstnanci mohou chytrým telefonem evidovat a prohlížet docházku nebo vzdáleně ovládat jakékoliv zařízení.

eseries

více na Dochazkaonline.cz

Chytrý telefon

Chtěli byste provést registraci odchodu na pracovní cestu nebo otevřít vstupní dveře na druhém konci budovy mobilním telefonem? Jsou vaši technici nebo obchodníci v pracovní době převážně na cestách? Mobilní evidence docházky eMobile App promění Váš smartphone na docházkový terminál!

více

Mobilní terminál stále při vás

Mobilní aplikace je určena pro chytré mobilní telefony s operačním systémem Android, iOS a Windows. Hardwarové požadavky na telefon jsou minimální, s aplikaci se dobře pracuje již od 512MB RAM operační paměti telefonu a jednojádrového procesoru.


mobliní evidence docházky

Dokumenty ke stažení

Katalogový list
Uživatelský manuál
posunout

Mobilní klient

Demoverze na 30 dní

  • Mobilní evidence docházky
  • GPS lokalizace záznamů s propojením Google Maps
  • Evidence začátku a konce pracovní doby
  • Evidence pracovních a služebních cest
  • Výpočet cestovních náhrad
  • Zobrazení aktuálního měsíčního výkazu docházky
  • Rozlišení pracovních činností
  • Evidence čísla zakázky k jednotlivým záznamům
  • Sledování přítomných osob na pracovišti
  • Vzdálené ovládání vybraných zařízení
  • Verze aplikace CLOUD a SERVER
  • Mobilní klient včetně webového klienta
Náhledy aplikace
mobilní aplikace

Mobilní klient docházkového systému je k dispozici ve dvou variantách provedení a to ve verzi samostatné aplikace s připojením na vzdálený cloudový server Aktion CLOUD (zelené provedení), anebo na lokální server jako doplněk k docházkovému systému Aktion.NEXT (červené provedení). Usnadňuje evidenci pracovní doby servisním technikům, obchodním zástupcům či jiným pracovníkům v terénu, kde není možné použít běžný docházkový terminál na identifikační kartu. Umožňuje například otevřít vstupní dveře do budovy, pokud si uživatel zapomene vstupní kartu. Očekávané návštěvě lze dálkově otevřít dveře či závoru na parkoviště.


Přerušení pracovní doby

Zadání přerušení nebo jiných složek pracovní doby či volna (služební cesty, nemoci, dovolené, práce z domova).

Aktuální výkaz docházky

Přehledný osobní výkaz docházky za konkrétní měsíc o zůstatku dovolené, chybějícím počtu hodin a splnění měsíčního fondu, neevidovaném saldu pracovní doby na denní a celkové úrovni, nároku na stravenky a další.

Evidence pracovních cest a výkazů

Jednoduché a přehledné online vkládání popisů pracovních cest zaměstnancem do mobilního klienta docházky včetně rychlého výpočtu náhrad dle délky pracovní cesty.

GPS lokalizace záznamů se zobrazením prostřednictvím Google Maps

Prostřednictvím webového klienta nebo Windows aplikace jednoduše zjistíte polohu záznamu vašeho pracovníka. S propojením na Google Maps navíc získáte prostřednictvím panoramatických snímků pořízených v úhlu 360° reálný obraz, kde se dotyčný pracovník nacházel.

Aktuální přítomnost zaměstnanců na pracovišti

Jednoduchý přehled všech přítomných osob na pracovišti včetně jejich lokalizace. Zaměstnanci tak získají aktuální přehled, v jaké části areálu firmy či na jaké pobočce se nacházejí jejich kolegové.

Vzdálené ovládání vybraných elektronických zařízení

S mobilní evidencí docházky lze i vzdáleně ovládat jakékoliv elektronické zařízení. Pokud potřebujete např. návštěvě otevřít hlavní bránu či vchodové dveře, stačí zvolit volbu „Otevřít" u konkrétního místa a to je vše.

posunout

Mobilní aplikace pro evidenci docházky

CLOUD 25

  • Mobilní aplikace pro osobní evidenci docházky
  • SW licence evidence docházky pro 25 osob
  • Snadné stáhnutí z Google Play, App Store, Microsoft Store
  • Součástí licence je tabletová i webová aplikace
  • Ovládání vstupních dveří prostřednictvím zařízení eXpander

Detailní informace

ON-PREMISE

  • Nadstavbový modul SW evidence docházky Aktion.NEXT
  • Snadné stáhnutí z Google Play, App Store, Microsoft Store
  • Licence evidence docházky od 50 osob
  • Jednoduché a intuitivní ovládání aplikace
  • Propojení s přístupovým systémem

Mám zájem

Mobilní evidence docházky na chytrém telefonu s GPS lokalizací

Roční předplatné cloudové služby s tarifem Evidence docházky pro 25 zaměstnanců. Balíček zahrnuje webovou, tabletovou a mobilní aplikaci Aktion.

Balíček zahrnuje:

  • Webovou aplikaci
  • Mobilní aplikaci
  • Tabletovou aplikaci

Možnosti rozšíření:

  • Příslušenství

Podrobné informace na DochazkaOnline.cz

posunout


Rozšiřte stávající docházkový systém Aktion.NEXT o mobilního klienta


Mobilní klient k docházkovému a přístupovému systému Aktion.NEXT. Usnadňuje evidenci pracovní doby servisním technikům, obchodním zástupcům či jiným pracovníkům v terénu, kde není možné použít běžný docházkový terminál na identifikační kartu. Umožňuje otevřít vstupní dveře do budovy, pokud si uživatel zapomene vstupní kartu. Očekávané návštěvě lze dálkově otevřít dveře či závoru na parkoviště.


Co pro provoz potřebujete?


  • Instalovaný SW Aktion.NEXT verze 1.8 a vyšší na vašem serveru
  • Aktivní adresový bod typu „mobilní zařízení“
  • Aktivní službu servisní a systémové podpory k licenci Aktion.NEXT
  • Nastavena práva pro uživatele, kteří budou využívat funce mobilního zařízení
  • Nastavení přímého ovládání HW pro vybrané adresové body (KMC, MMC, KSC/E, TSC-3xx, TSC/5xx)

Mám zájem

posunout

Vlastnosti systému

Evidence docházky přes mobilní telefon nebo PC

Evidence docházky přes mobilní telefon nebo PC

Snadné a intuitivní ovládání aplikace

Snadné a intuitivní ovládání aplikace

Export dat do Excelu, PDF a dalších formátů

Export dat do Excelu, PDF a dalších formátů

Evidence příchodů a odchodů odkudkoliv

Evidence příchodů a odchodů odkudkoliv

Možnost automatické synchronizace se mzdovým SW

Možnost automatické synchronizace se mzdovým SW

Vzdálené ovládání zařízení z mobilního telefonu

Vzdálené ovládání zařízení z mobilního telefonu

Evidence docházky přes mobilní telefon nebo PC

Zaměstnanci si přes mobil mohou evidovat např. začátek práce, příjezd k zákazníkovi, odjezd od zákazníka, příjezd na centrálu. Každý záznam obsahuje GPS souřadnici, čímž je umožněna kontrola místa pořízení záznamu. Docházkový systém lze také jednoduše obsluhovat přes webového klienta Aktion CLOUD.

Snadné a intuitivní ovládání aplikace

Zadávání dat je opravdu rychlé, jednoduché a intuitivní. Výstupy jsou přehledné a ihned k dispozici vedoucím pracovníkům. Zaměstnanec si stáhne do mobilního telefonu aplikaci, kde může v přehledném rozhraní využívat standardní funkce docházky.



Export dat do Excelu, PDF a dalších formátů

Mobilní řešení evidence docházky zahrnuje i webového klienta, který spolupracuje se mzdovými a personálními systémy. Z těchto systémů je schopen přijímat informace o zaměstnancích a odesílat jim údaje o zpracované docházce. Všechny výstupní sestavy lze ukládat v nejčastěji používaných formátech (.pdf, .xls, .rtf a .csv).



Evidence příchodů a odchodů odkudkoliv

Zaměstnanci si přes mobil mohou evidovat např. začátek práce, příjezd k zákazníkovi, odjezd od zákazníka, příjezd na centrálu a to kdekoliv, kde mají připojení na inertnet. Každý záznam obsahuje GPS souřadnici, čímž je umožněna kontrola místa, kde byl záznam pořízen.



Možnost automatické synchronizace se mzdovým SW

Mobilní docházkový systém lze automaticky synchronizovat s ostatními firemními software. Aktion CLOUD umožňuje automatické propojení například se mzdovým nebo personálním systémem.



Vzdálené ovládání zařízení z mobilního telefonu

Z mobilního telefonu budete mít možnost jednoduše a rychle otevřít například vstupní dveře na druhém konci areálu firmy nebo třeba vjezdovou bránu zahraniční pobočky. S mobilní aplikací doplněnou o zařízení eXpander tak můžete odkudkoliv ovládat, cokoliv budete potřebovat.

posunout

Výhody řešení

Efektivní evidence docházky pro pracovníky v terénu

Efektivní evidence docházky pro pracovníky v terénu

Řešení bez docházkového terminálu

Řešení bez docházkového terminálu

Snadná a rychlá instalace na mobilním telefonu

Snadná a rychlá instalace na mobilním telefonu

Nejlevnější varianta docházkového systému

Nejlevnější varianta docházkového systému

Efektivní evidence docházky pro pracovníky v terénu

Mobilní varianta docházkového systému je určena firmám, které zaměstnávají pracovníky převážně v terénu. Uplatnění nalezne také tam, kde chce firma poskytnout zaměstnancům informace o jejich docházce a přítomných osobách na pracovišti na jejich mobilních telefonech nebo jim umožnit vzdáleně ovládat firemní či jakékoliv další elektronické zařízení.



Řešení bez docházkového terminálu

Pro mobilní evidenci docházky nepotřebujete žádný docházkový terminál, což většinou znamená vyšší pořizovací náklady na docházkový systém. Terminál zde nahrazuje v plném rozsahu jakýkoliv chytrý telefon s Android, iOS nebo Windows systémem.



Snadná a rychlá instalace na mobilním telefonu

Zaměstnanec si mobilní aplikaci jednoduše stáhne z Google play, App Strore nebo Microsoft Store a to podle operačního systému telefonu. Instalace je velmi rychlá, nastavení zvládné opravdu každý, stačí zadat pouze přihlašovací údaje a ihned je možné mobilního klienta používat.



Nejlevnější varianta docházkového systému

Řešení mobilní evidence docházky ocení firmy, které chtějí efektivně a s nízkými pořizovacími a provozními náklady evidovat docházku svých zaměstnanců. Docházkový systém pro firmu s 25 zaměstnanci lze pořídit již za 490,- Kč měsíčně!

posunout

Nezávazná nabídka

Zajíma Vás cenová nabídka vašeho řešení? Kontaktujte nás.

Připojit přílohu