Lokální řešení
evidence docházky

  • Výkonný komunikační server pro připojení snímačů
  • Automatická aktivace připojených snímačů
  • 1x LAN pro připojení do firemní sítě na databázový server
  • 1x LAN pro připojení sítě snímačů
  • Provedení montáže do RACK (1U) nebo na zeď
  • Signalizace provozních stavů LED
  • Podpora virtuální privátní sítě (VPN)

Detail produktu

Docházkový systém na lokálním serveru

Řešení instalace docházky na lokální server je určeno organizacím, které vyžadují umístění systému na jejich firemní server (on-premise). S novou řadou produktů eSeries lze jednoduše vybudovat privátní řešení evidence docházky prostřednictvím firemní VPN.

eseries

více

Přicházíme s moderním řešením evidence docházky nové řady eSeries, které je určeno pro malé a střední společnosti s vlastním firemním serverem. Docházkový systém Aktion.SERVER využívají společnosti, které z provozních  důvodů musejí docházková data přenášet pouze v rámci lokální nebo VPN sítě. Serverové řešení evidence docházky je také vhodné pro společnosti s vlastním IT oddělením nebo firmy, které v nedávné době investovaly do nové IT infrastruktury.

SW Aktion.NEXT

stravovani

HW eSeries

stravovani

posunout

Komunikační server eBox a snímač eSmartReader

Zařízení eBox nabízí unikátní řešení docházkového systému s uložením dat na lokální server. eBox centrálně řídí všechny připojené snímače a získaná data předává na firemní databázový server. Užijte si maximální přizpůsobivost systému. Vyhoví všem vašim nárokům i potřebám.

Přehled snímačů

eBox data o průchodech osob v reálném čase ukládá do databáze na firemním serveru, kde probíhá zpracování a vyhodnocení docházky. Díky tomu máte okamžitý přehled o přítomnosti všech zaměstnanců a jejich aktuální odpracované době. Server eBox je vhodný pro připojení jednoho či více snímačů v různých objektech. Modulární řešení umožňuje provozovat více eBoxů v oddělených datových sítích různých lokalit, avšak se společným datovým serverem a centrální správou dat.



Základní vlastnosti


  • Komunikační server pro připojení snímačů
  • 1× LAN pro připojení do firemní LAN
  • 1× LAN pro připojení sítě snímačů
  • Automatická aktivace připojených snímačů
  • 2 verze provedení - instalace na zeď / RACK (1U)
  • Signalizace provozních stavů LED
  • Podpora VPN
  • Možnost provozu více serverů v oddělených sítích LAN
  • Připojení na databázový server Aktion
  • Jednoduchá montáž

smartreader

Verze provedení eBox



eBox v provedení instalace na zeď



eBox v provedení instalace do rackové skříně




Příklady zapojení

Docházkový systém Aktion eSeries Server lze zapojit do oddělené LAN sítě s vlastním rozsahem IP adres nebo do místní LAN sítě.





Snímače pro evidenci docházky eSmartReader

er-310
ES-310/W
er-310b
ES-310/B
ES-510/W
ES-510/B

Specifikace


Technické parametry

Typ / označení zařízení

ES-310/W

ES-310/B

ES-510/W

ES-510/B

Barevné provedeníbíláčernábíláčerná
Biometrický snímač 256 × 360 pixelů, rozlišení 508 DPIyesyesyesyes
Ethernet rozhraní 10/100 Mbit, konektor RJ45yesyesyesyes
Bezkontaktní snímač 13,56 MHz (Mifare/Desfire)yesyesyesyes
Napájení PoEyesyesyesyes
Napájení 12 V DC (externí zdroj)yesyesyesyes
Rozměry š/v/h (mm)84/199,5/5584/199,5/5584/199,5/5584/199,5/55
Max. proudový odběr (mA)300mA320mA300mA320mA

Vstupy / výstupy

Výstupní relé pro ovládání dveříyesyesyesyes
Vstup pro dveřní kontakt (door)yesyesyesyes
Wiegand vstup pro snímač řady AXR-110/210yesyesyesyes
eData pro druhý snímač eReader a bezpečnostní relé eRelayyesyesyesyes
Ochranný optický spínač (tamper)yesyesyesyes

SW připojení

Aktion CLOUD Serveryesyesyesyes
Aktion.NEXT (server řešení)yesyesyesyes
Aktion COMPLETE (starší verze aplikace)yesyesyesyes

Dokumenty ke stažení

Katalogový list
Uživatelský manuál

Ostatní docházkové terminály

tsc300
TSC-300/310
tsc500
TSC-500/510
tsc510
AXT-300/310
tsc510
AXT-500/510

Více informací o docházkových terminálech řady AXT a TSC naleznete zde.

posunout

Windows aplikace

Demoverze na 30 dní

  • Evidence docházky webovým prohlíčežem nebo Windows aplikací
  • Hlídání přesčasů a doby odpočinku dle zákoníku práce
  • Rozúčtování mzdových složek
  • Hromadný plán směn
  • Kalendáře s propojením do MS Exchange a Google
  • Výpočet nároků na stravenky, příplatků na dopravu a ošacení
  • Pozitivní a negativní docházka
  • Plánování a schvalování nepřítomností
  • Dvoustupňová uzávěrka
  • Vlastní nastavení tiskových sestav

Náhledy aplikace

Hlídání přesčasů a doby odpočinku dle zákoníku práce

Hlídání průměrného týdenního přesčasu (26 nebo 52 týdnů), nepřetržitého odpočinku mezi směnami, nepřetržitého odpočinku v týdnu a dnů pracovního klidu. Všechny parametry jsou konfigurovány dle platného zákona č. 262/2006Sb. zákoníku práce.

Rozúčtování mzdových složek

Možnost převodu odpracované doby na finanční náklady a rozdělování nákladů na jednotlivá nákladová střediska, projekty či zakázky. Rozdělování přesných hodnot nebo procentuálních částí po jednotlivých dnech či hromadně za vybrané období.

Hromadný plán směn

Rychlé plánování směn v kalendářích pro provozy s nepravidelnou nebo směnovou pracovní dobou vyžadující provádění operativních měsíčních změn.

Dvoustupňová uzávěrka

Možnost kontroly a potvrzení dat zaměstnancem nebo jeho přímým nadřízeným přes webové rozhraní před uzávěrkou docházky. Zjednodušení kontrol v závěru měsíce a urychlení uzávěrek. Odstranění papírových evidencí a schvalování.

Plánování a schvalování nepřítomností

Workflow procesy pro podávání žádostí podřízenými a schvalování nadřízenými přes webové rozhraní. Možnost plánování absencí, služebních cest, prací z domova a dalších mzdových složek podle potřeb zaměstnavatele.

Osobní výkaz

Zobrazuje přehledný souhrn evidence docházky jednotlivých pracovníků, umožňuje provádět editace průchodů, korekce a uzávěrky dat.

posunout

Vlastnosti systému

Automatická aktivace připojených snímačů

Automatická aktivace připojených snímačů

Možnost provozu více serverů v oddělených sítích LAN

Možnost provozu více serverů v oddělených sítích LAN

Podpora firemní virtuální privátní sítě (VPN)

Podpora firemní virtuální privátní sítě (VPN)

Ethernet připojení, PoE napájení

Ethernet připojení, PoE napájení

Instalace v provedeni RACK (1U) nebo zavěšení na zeď

Instalace v provedeni RACK (1U) nebo zavěšení na zeď

Instalace do místní nebo oddělené LAN sítě

Instalace do místní nebo oddělené LAN sítě

Automatická aktivace připojených snímačů

Díky nové technologii ACTIVE DEVICE je připojení snímačů jednoduché.  Automaticky se zaregistrují na komunikační server eBox, který jim v případě oddělené LAN sítě přiřadí konkrétní rozsah IP adres.



Možnost provozu více serverů v oddělených sítích LAN

Pro rozsáhlejší instalace je potřeba přizpůsobit kapacitu komunikačního serveru, eBox jednoduše umožnuje pracovat samostatně v oddělené LAN síti. V jednom systému tak lze mít několik oddělených LAN sítí se samostatným eBoxem.



Podpora firemní virtuální privátní sítě (VPN)

Řešení evidence docházky instalované na vlastní server umožňuje zabezpečit celý systém stejným bezpečnostním protokolem, který se používá v rámci firemní sítě. Společnosti s řadou poboček, mezi kterými májí vytvořenou firemní VPN, tak jednoduše systém propojí.



Ethernet připojení, PoE napájení

Všechna zařízení eSeries je možno jednoduše pomocí ethernetového kabelu připojit a zároveň jim dodávat potřebnou energii. Na komunikační server eBox se připojí PoE switch, který přes ethernet zajišťuje napájení připojených snímačů.



Instalace v provedeni RACK (1U) nebo zavěšení na zeď

eBox je dodáván ve dvou variantách provedení a to s instalací do RACK skříně nebo na zeď. V případě častější verze instalace do rackové skříně se jednotlivé snímače zakončí do PATCH panelu, propojí se s porty PoE switche, který je připojen na eBox. Druhá varianta v provedení montáže na zeď se běžně instaluje nad podhledy nebo umisťuje do technické místnosti.



Instalace do místní nebo oddělené LAN sítě

eBox nabízí řešení individuálního zabezpečení a zároveň neubírá na výkonu firemní LAN sítě. Vytváří fyzicky oddělenou datovou síť, která je určena pouze pro snímače.

posunout

Výhody řešení

Systém určený  firmám s vlastními požadavky na bezpečnost firemních dat

Systém určený firmám s vlastními požadavky na bezpečnost firemních dat

Otevřené prostředí pro uživatelské změny

Otevřené prostředí pro uživatelské změny

Technická podpora, helpdesk

Technická podpora, helpdesk

Nenáročná instalace systému

Nenáročná instalace systému

Systém určený firmám s vlastními požadavky na bezpečnost firemních dat

Řešení evidence docházky na vlastním serveru je výhodné pro firmy, které disponují vysoce zabezpečeným systémem firemní datové sítě, zabezpečují pravidelně aktualizace a zálohování systémových dat, anebo mají vlastní IT oddělení a s ním spojené náklady za jeho provoz.



Otevřené prostředí pro uživatelské změny

SERVER řešení nabízí uživatelsky přívětivé prostředí pro každodenní práci. Jeho možnosti rozšíření jsou prakticky neomezené, zákazník tak získává systém, který se mu dle jeho potřeb flexibilně přizpůsobí.



Technická podpora, helpdesk

Zákazník může využít rozšířenou technickou podporu, k dispozici je mu také portál technické podpory Helpdesk, prostřednictvím něhož může zadávat své požadavky a sledovat jejich průběh.



Nenáročná instalace systému

S novou řadou eSeries je řešení instalace na vlastní server jednodušší než kdykoliv předtím. Díky komunikačnímu serveru eBox není nic potřeba složitě nastavovat.

posunout

Spokojený zákazník

Společnost Hokami CZ používá systém evidence docházky a řízení přístupu Aktion.NEXT

Díky systému Aktion se nám zvýšila produktivita i pracovní morálka zaměstnanců.

Nezávazná nabídka

Zajíma Vás cenová nabídka vašeho řešení? Kontaktujte nás.

Připojit přílohu