Docházkový systém
na míru

  • Docházkové a přístupové terminály, brány, závory, turnikety
  • Evidence docházky přizpůsobená specifickým požadavkům
  • Nadstavbové moduly (personalistika, workflow, výrobní operace)
  • Software přizpůsobený korporátnímu designu
  • Inteligentní a automatické rozpoznávání odpracované směny
  • Možnost připojení externího snímače karet
  • Importy a exporty dat do personálního a mzdového systému

Detail produktu

Docházkový systém přizpůsobený
individuálním požadavkům

Evidence docházky Aktion.NEXT je určená pro firmy, které požadují vlastní řešení docházkového systému přizpůsobeného svým specifickým podmínkám. Mezi hlavní znaky patří otevřená třívrstvá architektura, automatický export dat do mzdových systémů a široké možnosti propojení s ostatními firemními systémy.

eseries

více

Společnost EFG CZ vyrábí a dodává výrobky v oblasti identifikačních systémů pod obchodní značkou Aktion. Systém Aktion patří na českém a slovenském trhu k nejvyhledávanějšímu řešení v oblasti evidence firemní docházky a kontroly přístupu osob. Využívá moderní technická řešení postavená výhradně na bázi bezkontaktních technologií RFID - Radio Frequency Identification nebo na bázi snímání biometrických údajů (otisk prstu, oční duhovka, rozpoznávání obličeje). Hlavní výhodou je především modulární koncepce HW a SW. To umožňuje sestavit řešení na míru odpovídající potřebám zákazníků v různých odvětvích. Aktion je určen jak pro malé firmy a organizace, tak střední podniky, instituce a korporátní společnosti.

SW Aktion.NEXT

stravovani

HW eSeries

stravovani

posunout

Průmyslový terminál AXT

Docházkový terminál řady AXT pro systémy evidence docházky a kontroly přístupu s možností identifikace kartou nebo otiskem prstu. Je vybaven 8" TFT displejem, ethernet rozhraním a 1,3MPx integrovanou kamerou. Lze využívat funkce online a offline provozní režim nebo globální antipassback. Terminál řady AXT je určen pro nepřetržité provozy 24/7.

Přehled terminálů




Základní vlastnosti


  • Průmyslové PC x86 Intel® Atom™ N270 1.6 GHz, 24/7
  • Microstoft Windows 7 Embedded
  • 2 GB RAM DDR3
  • SSD 16GB
  • Dotykový TFT displej 8“
  • Technologie 125 kHz nebo 13,56 MHz
  • Integrovaná kamera 1.3 MPx
  • Kapacitní biometrický senzor 500 dpi
  • Ovládání dveří, turniketů apod.
  • Ethernet připojení

smartreader

Verze provedení průmyslových terminálů AXT

er-310
AXT-300/310 W
er-310b
AXT-300/310 B
AXT-500/510 W
axt-500
AXT-500/510 B

Verze provedení terminálů s kapacitní klávesnicí TSC

tsc300
TSC-300
tsc310
TSC-310
tsc500
TSC-500
tsc510
TSC-510

Verze provedení chytrých snímačů eSmart Reader

er-310
ES-310/W
er-310b
ES-310/B
ES-510/W
ES-510/B

Specifikace

Technické parametry

Typ / označení zařízení

AXT 300/310

AXT 500/510

TSC 300/310

TSC 500/510

ES 310

ES 510

Barevné provedeníbílá, černábílá, černábílábílábílá, černábílá, černá
Biometrický snímačyesyesyesyesyesyes
Ovládání dotykovou obrazovkouyesyesyesyesyesyes
Ovládání tlačítkovou klávesnicíyesyesyesyesyesyes
Ethernet rozhraní 10/100 Mbityesyesyesyesyesyes
Snímač 13,56 MHz (Mifare/Desfire)yesyesyesyesyesyes
Snímač 125kHz (Unique)yesyesyesyesyesyes
Napájení PoEyesyesyesyesyesyes
Napájení 12 V DC (externí zdroj)yesyesyesyesyesyes
Rozměry š/v/h (mm)62/230/9662/230/96132/180/60132/180/6084/199,5/5584/199,5/55
Max. proudový odběr (mA)30003000480560300320
Dokumenty ke stažení
Katalogový list
Technický listyesyes

posunout

Zakázkové řešení docházky

Demoverze na 30 dní

  • Třívrstvá architektura, platforma .NET
  • Integrace se stravovacími, přístupovými a bezpečnostními systémy
  • Import dat z AD (LDAP) a personálních systémů
  • Automatická synchronizace dat s ostatními systémy (mzdy, personalistika, výroba)
  • Variabilní přizpůsobení kolektivním smlouvám
  • Barevný potisk zaměstnaneckých karet
  • Plánování směn pro nepřetržité provozy
  • Přeřazení zaměstnanců na jiné středisko
  • SW Windows aplikace, webová aplikace, mobilní aplikace
  • Přehled o aktuálním průběhu a plnění zakázek
  • Přehled o spotřebovaných surovinách a materiálu

Náhledy aplikace

Integrace se stravovacími, přístupovými a bezpečnostními systémy

Jednosměrná nebo obousměrná výměna dat mezi dvěma systémy. Synchronizace osob, událostí, směn, průchodů apod. Propojení jsou většinou koncipována na databázové úrovni. Ukázkovým příkladem je propojení s C4 - integračním bezpečnostním systémem, kde je možné spravovat osoby, identifikační karty, přístupová oprávnění osob a vozidel, případně přímo ovládat vybrané vstupy (terminály, snímače) připojené do systému Aktion.

Automatický export do mzdových systémů

Exportní modul zajišťuje převod docházkových dat mezi systémem Aktion a libovolným mzdovým systémem. V aplikaci Aktion.NEXT se provede export mzdových složek a tato data se uloží do textového souboru na pevném disku. Struktura tohoto souboru je pevně daná. Soubor poté slouží pro import dat do příslušného mzdového systému. Celý proces lze automatizovat a naplánovat např. na začátek každého měsíce.

Barevný potisk zaměstnaneckých karet

Cenově dostupný a kvalitní potisk plastových karet dle Vašich specifických požadavků a to vše v krátké dodací lhůtě. Jednostranný nebo oboustranný potisk, jednobarevné nebo plnobarevné provedení, personifikace (fotografie osoby), podpora bezkontaktních/plastových/magnetických/čipových identifikačních karet, tisk čarových kódů, tisk hologramů, nanášení stíratelných pásek a polí pro podpis, laminace.

Plánování směn pro nepřetržité provozy

Rychlé plánování směn v kalendářích pro provozy s nepravidelnou nebo směnovou pracovní dobou vyžadující provádění operativních měsíčních změn. Umožňuje nadřízeným hromadně plánovat/měnit směny vybraným osobám, plánovat nepřítomnosti či jiné denní akce na zvolená časová období.

Docházka ve Windows aplikaci, webové aplikaci a mobilní aplikaci

Windows aplikace se všemi dostupnými funkcemi, webový klient se zaměřením na správu docházky a mobilní klient pro sledování docházky, registraci průchodů s možností ovládání snímačů. Mobilní aplikace podporuje všechny operační systémy (IOS, Android, Windows).

posunout

Vlastnosti systému

Definice přístupových práv pro práci s docházkovým systémem

Definice přístupových práv pro práci s docházkovým systémem

Intranetová WINDOWS aplikace, webová, tabletová a mobilní aplikace

Intranetová WINDOWS aplikace, webová, tabletová a mobilní aplikace

Kamerový záznam u jednotlivých evidencí docházky zaměstnanců

Kamerový záznam u jednotlivých evidencí docházky zaměstnanců

Systém na platformě .NET, třívrstvá architektura, databáze MS SQL

Systém na platformě .NET, třívrstvá architektura, databáze MS SQL

Zpracování údajů z terminálů automaticky nebo ručně

Zpracování údajů z terminálů automaticky nebo ručně

Vlastní potisk zaměstnaneckých karet dle tiskových předloh

Vlastní potisk zaměstnaneckých karet dle tiskových předloh

Definice přístupových práv pro práci s docházkovým systémem

Můžete zamezit vstup osob do jednotlivých objektů podniku, na parkoviště, můžete povolit vstup oprávněných zaměstnanců do do kanceláří nebo třeba výrobní linky.

Intranetová WINDOWS aplikace, webová aplikace, tabletová a mobilní aplikace

S docházkovým systémem je možné pracovat z intranetové windows aplikace Aktion.NEXT, z webového klienta prostřednictvím běžného prohlížeče, tabletu nebo z chytrého telefonu pomocí mobilní aplikace.

Kamerový záznam u jednotlivých evidencí docházky zaměstnanců

S propojením na kamerový přístupový systém lze ke každému docházkovému záznamu pořídit video záznam nebo fotografii. Lze tak například zachytit situaci, kdy si zaměstnanci mezi sebou půjčují identifikátory s tím, že jeden opustí pracoviště dříve, než má.

Systém na platformě .NET, třívrstvá architektura, databáze MS SQL

Systém evidence docházky poskytuje uživatelům zobrazení dat celkem v několika úrovních, architektura systému je postavena na 3 vrstvé úrovni Databáze/Aplikační server/Klient. Databázový server běží na platformě MS SQL 2008 a vyšší.



Zpracování údajů z terminálů automaticky nebo ručně

Docházkové terminály předávají data na databázový server automaticky. Data z terminálu je možné stáhnout i manuálně například prostřednictvím flash paměti.



Vlastní potisk zaměstnaneckých karet dle tiskových předloh

Jedna z věcí, která při používání identifikačního systému určitým způsobem reprezentuje firemní kulturu, je provedení identifikační karty. Všechny identifikační média lze přizpůsobit korporátní identitě kvalitním potiskem. Karty jsou tisknuty na termotransferových tiskárnách, které umožňují realizovat malosériový tisk. Výhodou je vysoká odolnost tisku vůči mechanickému opotřebení a věrné zobrazení barev.

posunout

Výhody řešení

Systém evidence docházky přizpůsobený na míru konkrétní zakázce

Systém evidence docházky přizpůsobený na míru konkrétní zakázce

Automatická synchronizace s nadřazenými firemními systémy

Automatická synchronizace s nadřazenými firemními systémy

Přizpůsobení docházkového software do firemního vizuálu

Přizpůsobení docházkového software do firemního vizuálu

eCare technická podpora výrobcem systému. Helpdesk, pohotovost 24/7

eCare technická podpora výrobcem systému. Helpdesk, pohotovost 24/7

Systém evidence docházky přizpůsobený na míru konkrétní zakázce

Aktion.NEXT je určen firmám, které vyžadují přizpůsobení docházkového systému specifickým podmínkám.



Automatická synchronizace s nadřazenými firemními systémy

Aplikaci evidence docházky lze automaticky propojit s řadou informačních a mzdových systémů nebo například s Microsoft Exchange. Možnosti synchronizace s individuálními systémy jsou široké.



Přizpůsobení docházkového software do firemního vizuálu

Softwarovou aplikaci docházky lze přizpůsobit individuálnímu korporátnímu vizuálu. Aplikace se tak přizpůsobí po grafické stránce řadě dalších aplikací, s kterou jsou zaměstnanci konkrétní firmy zvyklí pracovat.



eCare technická podpora výrobcem systému. Helpdesk, pohotovost 24/7

Zákazník může využít servisní a systémovou podporu přímo od společnosti EFG CZ, k dispozici je mu také portál technické podpory Helpdesk a CRM online systém eCare, prostřednictvím něhož může zadávat své požadavky a sledovat jejich průběh. Garance řešení servisního požadavku lze objednat v programu řešení TÝDEN, ZÍTRA nebo DNES.

posunout

Spokojený zákazník

Parfums.cz využívá k evidenci docházky a řízení přístupu systém Aktion.NEXT

Primární důvod pořízení systému Aktion byl v biometrické identifikaci otiskem prstu. Nechtěli jsme našim zaměstnancům "komplikovat život", a proto jsme investovali do docházkového systému spojeného s bez klíčovým řízením přístupu do kanceláří a centrálního skladu. Dále nám vyhovují všestranné možnosti nastavení. Ve většině případů se systému nemusíme podřizovat, přizpůsobí se přesně podle nás.

Nezávazná nabídka

Zajíma Vás cenová nabídka vašeho řešení? Kontaktujte nás.

Připojit přílohu