Zrychlete odbavení návštěv na recepci
Automatizujte provoz v recepci nebo vrátnici, zbavte se ručně psaných sešitů a papírových propustek. Samoregistrační kiosek AKTION zjednoduší ostraze práci, funguje automaticky a v souladu s GDPR.
Automatizujte provoz v recepci nebo vrátnici, zbavte se ručně psaných sešitů a papírových propustek. Samoregistrační kiosek AKTION zjednoduší ostraze práci, funguje automaticky a v souladu s GDPR.
Využijte dotační program Virtuální podnik pro digitalizaci výroby a Vašich interních procesů. V rámci této podpory můžete implementovat i identifikační systém Aktion či investovat do kamerového systému, datových sítí, EZS i EPS. Neotálejte ale s přípravami, ukončení výzvy je plánováno na 2. listopadu 2023.
Prázdniny se nezadržitelně blíží, máte již naplánovanou dovolenou a zadanou v systému Aktion? Plánování dovolené nikdy nebylo snazší, na excel zapomeňte. Ve webové či mobilní aplikaci si vyberete dny, na které chcete naplánovat dovolenou a Vašemu nadřízenému přijde notifikační email se žádostí o schválení. Systém sám ohlídá Váš nárok, jeho čerpání i zůstatek!
Na konferenci HR a byznys nové doby, která se koná 18. května v Národní technické knihovně na Praze 6, budeme pro Vás připraveni zodpovědět Vaše aktuální dotazy týkající se identifikačního systému Aktion. Na konferenci budou dále prezentovány nové způsoby práce a vedení lidí včetně ukázek moderních trendů v personalistice. Přijďte se za námi podívat. Dozvíte se, jak si usnadnit práci díky docházkovému systému Aktion!
Skupina IQRF Alliance, ve které je EFG CZ členem, pořádá příští týden v úterý 28. března konferenci o úsporných řešeních s bezdrátovou technologií. Řešení přinášejí jak úspory nákladů (energie, voda, osobní náklady), tak i zvýšení komfortu obyvatel a bezpečnosti.
Přístupová karta Aktion je nyní dostupná již v mobilu a snadno ji použijete ve svém stávajícím systému Aktion. Nepotřebujete mít fyzicky kartu u sebe ani čip. Mobilem otevřete dveře, zvednete závory, projdete přes turniket i další vstupy.
Hledáme šikovné techniky pro montáž a servis slaboproudých elektronických systémů. Troufáš si na to ? Nemusíš mít strach, že to u nás bude nuda :)
Neustále pracujeme a vylepšujeme náš docházkový systém. Aktualizace softwaru Aktion.NEXT v4.3 přináší některé vychytávky pro snadnou práci s naším softwarem.
Aktualizace softwaru Aktion.NEXT v4.2 přináší několik zajímavých novinek. V mobilní aplikaci Aktion.NEXT můžete nyní při volbě přerušení Pracovní cesta zadat rovnou Místo a Účel výjezdu. Nemusíte ho již pak vyplňovat v docházce ve výkazu Pracovní cesty. Nově také můžete vyřizovat jednotlivé žádosti přímo z dashboardu ve webové aplikaci. Pokud chcete něco vzkázat kolegům, nechte jim informační hlášku ve webové aplikaci.
Na odborném veletru HR Days, který se koná 12. - 13. října v PVA EXPO Praha, Letňany budeme pro Vás připraveni zodpovědět Vaše aktuální dotazy týkající se docházky. Přijďte si poslechnout přednášku s reálnými ukázkami z praxe. Dozvíte se, jak si usnadnit práci díky docházkovému systému Aktion!
Nová agenda Denní výkaz kombinuje vlastnosti hromadného i osobního výkazu – na jedné obrazovce můžete zobrazit pro více osob najednou denní hodnoty přesčasů, dovolených, odpracované doby a dalších složek (jedná se o náhradu za dodnes používané uživatelské přehledy docházky). Další novinkou je opakující se konstanta pro součtové složky, kdy můžete nastavit pro každé dané období opakující se hodnotu (například měsíční nároky). Pro instalaci nové verze je nutné mít minimálně MS SQL 2012 a .NET 4.8. Kompletní seznam novinek a oprav v changelogu (odkaz níže).
Nová verze Aktion.NEXT umožňuje podávat žádosti či plánovat nepřítomnosti, služební cesty apod. přímo přes chytrý telefon s Android nebo iOS. Také byla provedena optimalizace komunikace mezi komunikačním a aplikačním serverem, spolu s několika většími optimalizacemi databáze – ukládání dat, historie a přepočty docházky. Pro instalaci nové verze je nutné mít minimálně MS SQL 2012 a .NET 4.8. Kompletní seznam novinek a oprav uveden v changelogu (odkaz níže).
Tento týden byl vydán nový produktový katalog hardwarových zařízení Aktion. Naleznete zde všechna dostupná zařízení Aktion a spoustu dalších produktů s přehledným výčtem funkcí a aplikací.
Skupina IQRF Alliance, ve které je EFG CZ členem, pořádá v úterý 22. 2. 2022 online konferenci dostupnou pro širokou veřejnost.
Velkým neštěstím mohl skončit požár v archivu dokumentů, kdyby na místě nebyly instalovány kouřové hlásiče EPS od společnosti EFG CZ. Díky včasné reakci detektorů kouře přijeli hasiči rychle na místo a k uhašení vznikajícího požáru jim stačil ruční práškový hasící přístroj. Nebýt kouřových hlásičů, vše by lehlo popelem. Kouřové hlásiče od české firmy EFG CZ zachytili požár včas a přivolali hasiče.
Podpora kiosku pro samoobslužnou registraci osob a vozidel – včetně vydání ID karty, pořízení fotografie návštěvní osoby a elektronického podepsání dokumentu na dotykovém displeji kiosku. Pro evidenci a obsluhu návštěv byly také do SW přidány pozvánky pro plánované návštěvy, díky kterým je možné osobě zaslat QR kód, jež nahrazuje ID kartu, a při příchodu je tento kód použit pro vstup do areálu (nutná instalace QR čtečky). Dále je v aplikaci rozšířeno API rozhraní o metody pro evidenci a vytvoření návštěvy. V modulu docházky pak naleznete nová varování a blokace docházky typu "Celodenní absence na osobní směně" a "Neschválená žádost", možnost přidat do osobního nebo hromadného výkazu sloupce od mzdových složek typu "Přenos", "Z minula", "Poznámka".
Nové možnosti filtrování dat pro agendu Osoby, Hromadný a Osobní výkaz, Vozidla, Hromadný plán směn a Události. Dále jsou nyní k dispozici uživatelské sloupce pro žádosti a plánování akcí (tj. doplňující položky k žádostem a plánování modulu workflow). Update aplikace také podporuje připojení nového typu PIN snímače, nahrání formátu Secure ID pro starší typu snímačů AXR se starým FW. V nové verzi můžete také uživatelsky definovat názvy událostí pro Ateas.
Aktualizace Aktion.NEXT v3.9 přináší několik důležitých optimalizací a úplných novinek. Velmi důležitou optimalizací, která není na první pohled viditelná, je snížení narůstající velikosti DB v čase při ukládání docházkových dat a celkové zrychlení přepočtů. Mezi uživatelskými novinkami naleznete možnost „objednávat“ návštěvy dopředu na určitý den přes webové rozhraní či zahajovat / ukončovat návštěvu projetím vozidla přes vrátnici. Dále je přidána podpora nového HW typu eXtender pro ovládání výtahů, zapínání EZS či otevírání skříněk. V přístupovém systému můžete nově vyhledávat události dle času. V docházce lze nyní nastavovat práva uživatelů i na konkrétní pracovní jednotky, což umožní vedoucím kontrolu docházky osob z pracovních jednotek, v nichž nejsou vedeni jako vedoucí. V osobním výkaze přibyl praktický informační sloupec „Denní akce“ - pro slovní popis nastalých celodenních / půldenních akcí v pracovním dni, dále možnost nastavení nezapočtení svátku v případě výskytu jiné celodenní akce (OČR, Placené volno, Překážky apod.) a řada dalších drobných vylepšení.
V souvislosti s aktuální situací jsme pro vás rozšířili přehled dat docházky. Nyní např. s možností uvádět místa či důvody pobytu při nepřítomností na pracovišti. A několik dalších zajímavých novinek. Zajímá vás seznam všech provedených ručních změn v docházce za měsíc? Potřebujete mít přehled o důvodech a místech služebních cest? Je třeba, aby zaměstnanci uváděli přesnější informace o svém pobytu?
Novinky jsou především k modulu Zakázky a novému zařízení eXpander 2, u kterého byly přidány tampery a upraven kryt – toto nové zařízení již podporuje zabezpečený formát Secure ID při připojení snímačů, stejně tak i eXpander v1. Od verze 3.7 je podporováno zařízení AFT-9xx pro biometrii obličeje a součástí nové verze je mnoho dalších oprav, úprav a optimalizací.
Hlavní novinky verze 3.6 se týkají modulu Návštěvy, agendy Tiskové sestavy a Činnosti. V evidenci návštěv přibyla možnost schválení a potvrzení, bez kterých osoba nebude mít povolený přístup (schválit návštěvu je možné jak ve Windows klientu, tak ve webové aplikaci) – agenda Moje návštěvy. U tiskových sestav pak můžete zvolit, v jakém je jazyce a zda se bude tisknout, případně pouze ukládat. Zadání činnosti u osob a vozidel je nyní k dispozici přímo v seznamu přes rychlou akci nebo související akce v ovládacím panelu aplikace.
Nová verze obsahuje více jak 70 vylepšení a novinek. V docházkové evidenci je k dispozici nový modul plánování pohotovostních směn. Pro vyšší bezpečnost lze použít tzv. „Secure ID“ mód, který využívá šifrovaný zápis čísla do paměti karty. V modulu evidence zakázek přibyla praktická funkce vytváření a tisku QR kódů, pro možnost rychlé identifikace fotoaparátem. U zařízení eXpander je možné nastavení výchozích stavů vstupů Button a Door pro monitoring napájecích zdrojů.
Spustili jsme nový e-shop pro nákup produktů Aktion a příslušenství. Nyní je integrovanou součástí portálu technické podpory eCare a je určen pouze pro obchodní partnery. Pro zobrazení položek je třeba, aby správce organizace povolil jednotlivým uživatelům přístup do této sekce.
Nová verze obsahuje Dashboard, kde naleznete důležité informace ze systému Aktion na jednom místě. Pro webovou aplikaci přibyla možnost nastavení tzv. kompaktního režimu, díky kterému je možné na jedné obrazovce zobrazit mnohem více dat než doposud. Dále byla v této verzi aplikace doplněna obrazovka Moje objednávky, na které naleznete celý týden objednávek stravy. A nakonec, pro docházku byl přidán další stupeň k potvrzení a uzávěrce docházkových dat – Kontrola docházky. Pokud vám instalaci nové verze nenabídne program sám, můžete si ji stáhnout na serveru technické podpory eCare.
Abychom Vám zpříjemnili práci se systémem, aktualizovali jsme SW Aktion CLOUD pro kontrolu přístupu a evidenci docházky. Aktualizace obsahuje několik nových možností pro nastavení systému.
Nová verze obsahuje zadávání jídelníčků ve webové aplikaci. Toto vylepšení využijí především uživatelé, kteří do SW zadávají jídelníčky z tištěné podoby, případně externí firmy, které dodávají stravu a mohou tedy zadávat menu jídel vzdáleně. Dále v této verzi aplikace byl vylepšen modul Evidence zakázek – vedoucí nyní může z mApp odvádět a rušit plnění práce na zakázkách za všechny zaměstnance naráz. Od verze 3.3 je také podporováno použití zařízení eXpander v2 pro ovládání dvou dveří. Pokud vám instalaci nové verze nenabídne program sám, můžete si ji stáhnout na serveru technické podpory eCare.
Nová verze obsahuje modul Zakázky, který Vám umožní evidenci a sledování času, jenž zaměstnanci, externisté či brigádníci stráví na jednotlivých zakázkách či projektech. Dále v této verzi aplikace můžete využít detailnější možnosti nastavení uživatelských práv jako např. práva na zobrazení/editaci/smazání konkrétních adresových bodů nebo uživatelů. Na přihlašovací obrazovku webové aplikace a kiosku také přibyla volba jazyka. Pokud vám instalaci nové verze nenabídne program sám, můžete si ji stáhnout na serveru technické podpory eCare.
Společnost EFG CZ pravidelně pořádá Dny Aktion, kde můžete s odborníky na identifikační systémy zdarma zkonzultovat jaké řešení by bylo nejvhodnější pro Vaši firmu. V letních měsících se konzultace nekonají a první další termín je 13. 9. 2018.
Společnost EFG CZ, která vyrábí systém Aktion a pořádá odborná školení v oblasti identifikačních systému, se stěhuje na novou adresu. Od července 2018 ji najdete na Praze 4, na Zeleném pruhu.
Aktualizovali jsme SW Aktion CLOUD pro kontrolu přístupu a evidenci docházky. Kromě přehlednější a rychlejší webové aplikace vám usnadní práci u funkce Zámek, Rychlý výběr či vylepšené vyhledávání.
Nová verze obsahuje podporu GDPR procesů, možnost objednávání stravy pomocí mobilní aplikace a také nové možnosti nastavení pracovních/zahraničních cest. Mimo to oceníte i nový design, nové webAPI rozhraní a celkové vylepšení webového klienta. Pokud vám instalaci nové verze nenabídne program sám, můžete si ji stáhnout na serveru technické podpory eCare.
Na serveru technické podpory eCare byla oficiálně uvolněna nová verze SW Aktion NEXT 3.0, která obsahuje nový modul Stravování, modul Zápůjčky/Předměty a podporuje připojení Wiegand snímačů k zařízení eXpander.
Nevíte si rady s výběrem docházkového a přístupového systému? Využijte naše konzultační dny Aktion! Jsme tu pro Vás!
Dovolte, abychom Vás informovali, že byl aktualizován SW Aktion CLOUD pro kontrolu přístupu a evidenci docházky.
Na serveru technické podpory eCare byla uvolněna nová verze SW Aktion.NEXT 2.3, která obsahuje novou agendu Výjimka módu otevírání, opravy a vylepšení modulu Workflow, rozšíření funkce Hromadná změna o částečné přidání/odebrání přístupu a blokaci uzávěrky.
Společnost EFG CZ spol. s r.o., výrobce identifikačního systému Aktion, si Vás dovoluje pozvat na konferenci, která bude zaměřena na nové produkty a trendy pro další období. Konference je určena pro společnosti, které mají zájem rozšířit svůj sortiment o prodej našich produktů.
Na serveru technické podpory eCare byla dnešním dnem uvolněna nová verze SW Aktion.NEXT 2.2.1, která přináší několik oprav a vylepšení, jak softwarových, tak hardwarových funkcí. Optimalizována byla především práce s agendou návštěvy, výpočty docházky a firmware pro zařízení Aktion eSeries.
V měsíci květnu vystoupíme s přednáškou na Konferenci Bezpečná škola týkající se velmi aktuálního tématu, a to zajištění bezpečnosti dětí a osob ve školských zařízeních. Konference se koná 25. května 2017 od 9h v Národní technické knihovně, Ballingův sál, Technická 6/2710, Praha 6 – Dejvice.
Přijďte navštívit naši expozici a poslechnout si přednášku týkající se aktuálních řešení přístupového a docházkového systému Aktion, která se koná 19. dubna 2017, Kongresové centrum ALDIS, Labský sál, Eliščino nábřeží 375, Hradec Králové.
Přijďte navštívit naši expozici a poslechnout si přednášku na téma Chytré ovládání dveří pomocí cloudu na konferenci Cloud computing v praxi, která se koná 23. března 2017, Karlovo nám. 5, Palác Charitas, Kongresové centrum Vavruška, Praha.
Předejděte komplikacím a investujte raději do ověřeného řešení. Využijte náš chytrý snímač pro přístup nebo evidenci docházku. Identifikace otiskem prstu nebo kartou. Vhodné i pro náročné a nepřetržité provozy.
Roční předplatné cloudové služby s tarifem Evidence docházky pro 10 zaměstnanců za 2.350,- Kč ročně. Služba zahrnuje webovou, tabletovou a mobilní aplikace Aktion. Nyní 30 dní aplikace zcela zdarma! Po uplynutí bezplatného období si cloudovou službu předplatíte nebo ji ukončíte.
Aplikace ve spojení s tabletem funguje podobně jako docházkový terminál pro evidenci pracovní doby. Stačí ji stáhnout z obchodu Google Play a nainstalovat na tablet nebo chytrý telefon s OS Android.
Dovolte, abychom Vás informovali, že byl aktualizován SW Aktion CLOUD pro kontrolu přístupu a evidenci docházky.
Na serveru technické podpory eCare byla uvolněna nová verze SW Aktion.NEXT 2.2, která obsahuje novou tabletovou aplikaci, identifikaci vstupním kódem na eSmartReaderu a tabletu, možnost identifikace otiskem v offline režimu a novou agendu Monitor alarmů.
Aplikace ve spojení s tabletem funguje podobně jako docházkový terminál pro evidenci pracovní doby. Stačí ji stáhnout z obchodu Google Play a nainstalovat na tablet nebo chytrý telefon s OS Android.
Docházkový systém Aktion přizpůsobený pro potřeby MŠ, jeslí a dětských skupin splňující podmínky dotačního programu ESF (výzvy 035 a 036).
Na serveru technické podpory Assist@nt byla uvolněna nová verze SW Aktion.NEXT 2.1. Mezi největší novinky patří podpora nového zařízení eXpander, softwarový docházkový terminál, nastavení zástupců vedoucích, podmíněná uzávěrka docházky, žádosti, nároky a omezení v žádostech a nově podporovaný online bezdrátový zámek společnosti SALTO SALLIS.
Zařízení nové řady Aktion eSeries již v prodeji, naleznete je v našem elektronickém obchodu v samostatné sekci pod docházkovými a přístupovými systémy.
Na serveru technické podpory Assist@nt byla uvolněna nová verze SW Aktion.NEXT 2.0. Mezi největší novinky patří podpora nových zařízení řady eSeries, rozšíření komunikačního serveru o lokální SQL databázi, možnost lokalizace docházkových záznamů a ukládání identifikačních karet v hexadecimálním tvaru. Ke spuštění je potřeba Microsoft .NET Framework verze 4.5.1 a vyšší!
Pozvánka na konferenci Aktion 23.září 2015
Na serveru technické podpory Assist@nt byla uvolněna nová verze SW Aktion.NEXT 1.10.2
Navázali jsme spolupráci s firmou Asseco Solutions, a.s. v integraci stravovacího systému Astris do informačního systému Helios Fenix.
Na serveru technické podpory Assist@nt byla uvolněna nová verze SW Aktion 5.2.4.
Na serveru technické podpory Assist@nt byla uvolněna nová verze SW Aktion.NEXT 1.9.
Aktion přináší ve spolupráci se zahraniční firmou FST Biometric zcela nový biometrický přístupový systém.
Na serveru technické podpory Assist@nt byla uvolněna nová verze SW Aktion.NEXT 1.8.
Na serveru technické podpory Assist@nt byla uvolněna nová verze SW Aktion.NEXT 1.7.
V průběhu května uvedeme do prodeje terminály TSC v novém boxu, které nahradí stávající modelovou řadu.
S platností od 1.3.2014 dochází ke změnám v objednávání licencí software Aktion
Na serveru technické podpory Assist@nt byla uvolněna nová verze SW Aktion 5.2.3.
V souladu se vstupem platnosti nové normy GDPR si Vás dovolujeme informovat o změnách ve všeobecných obchodních podmínkách, které vstupují v platnost dne 10. 5. 2018.
Informace pro uživatele Aktion o nové směrnici Evropské unie.
Praktická ukázka mobilní evidence docházky v Mateřské škole září s.r.o.
Praktická ukázka moderní elektronické kontroly vstupu pro bytové domy, rodinné domy a další objekty s využitím cloudové technologie.
V konferenčním centru City v Praze se 23. září 2015 konala konference určená pro dodavatele bezpečnostních a identifikačních technologií.
Od verze Aktion.NEXT 2.0 bude ukončena podpora systémů Windows XP a Windows 2003 Server!