Nová verze Aktion NEXT 3.1

18. 04. 2018
Nová verze obsahuje podporu GDPR procesů, možnost objednávání stravy pomocí mobilní aplikace a také nové možnosti nastavení pracovních/zahraničních cest. Mimo to oceníte i nový design, nové webAPI rozhraní a celkové vylepšení webového klienta. Pokud vám instalaci nové verze nenabídne program sám, můžete si ji stáhnout na serveru technické podpory eCare.

NOVÉ FUNKCE

Podpora GDPR procesů

V souvislosti s platností nového NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 (GDPR) od 25. 5. 2018 byly do SW přidány a upraveny funkce pro mazání osobních údajů u osob a návštěvních osob, pseudonymizace historických záznamů o průchodech, pseudonymizace osobních záznamů při exportu dat pro servisní účely (podporu).

Nový design a vylepšení webového klienta

Modernější, přehlednější a rychlejší.  Ukázka nového designu aplikace

Nové webAPI rozhraní

Nové webAPI rozhraní pro komunikaci se systémy třetích stran umožňuje vkládat a mazat osoby, blokovat a povolovat přístupy a získávat stav (přítomnost/nepřítomnost). Dále je možné nastavit přístupová oprávnění na snímače a předávat data o průchodech na docházkových snímačích.

Vylepšená historie

Změny přístupových oprávnění jsou nyní dohledatelné podle porovnání nastavení v určitém čase. Porovnáním bude možné určit kdo, kdy a jakou změnu provedl.

Objednávka stravy přes mobilní aplikaci

Nová verze aplikace umožňuje objednávání stravy a kontrolu výpisu konta přímo z Vašeho chytrého zařízení (Android a iOS).

Rozšířené možnosti pracovních/zahraničních cest

Při novém nastavení pracovních cest nyní máte možnost evidovat přerušení typu oběd, přestávka, výkon práce. Uznávat odpracovanou dobu nyní můžete podle smluvní doby, začátku a konce pracovní cesty, uznané složky a dalších.

KE STAŽENÍ

pdf Přehled novinek a oprav v Aktion.NEXT 3.1
pdf Popis novinek v Aktion.NEXT 3.1
pdf Aktion.NEXT – Pracovní cesty
pdf Aktion.NEXT – GDPR procesy