Nacházíte se zde: Masarykova univerzita Lidé se mohou těšit na další informace:

Váš osobní HR asistent

Aktion je jako extra pár rukou, který se postará o všechnu administrativu spojenou s HR, zatímco vy přebíráte kontrolu nad strategickým HR.

Více než 30 000 zaměstnanců každý den používá Aktion

Čas je váš nejcennější zdroj. Kam mizí?

62 % pracovního dne HR manažerů pohlcuje administrativa.

Zjistili jsme to v průzkumu mezi 457 profesionály, kteří uvedli, že místo strategického rozvoje lidí a budování pozitivní firemní kultury musí řešit opakující se admin.

Kolik vás stojí zbytečná administrativa ročně?

Modelový příklad pro středně velkou firmu (100 zaměstnanců):

409 000 Kč ročně
1 HR manažer (62 % času na administrativu)
340 000 Kč ročně
1 HR asistent (85 % času na administrativu)
96 000 Kč ročně
Náklady na chyby a opravy
184 000 Kč ročně
Ztráta produktivity při čekání na schválení procesů

Skutečné výsledky: Jak HR profesionálové překonali běžné překážky

Jana K.
Jana K.
HR manažerka
Díky Aktionu jsem získala zpět 26 hodin měsíčně pro strategické projekty. Snížila jsem čas strávený administrativou o 70 % a ROI našich HR aktivit vzrostlo o 43 %. Konečně dělám skutečnou HR práci!
Petr M.
Petr M.
HR manažer
Schvalování nepřítomností teď řeším jedním kliknutím na mobilu, odkudkoliv. Průměrná doba schválení klesla z několika minut na pár sekund. Žádné e-mailové řetězce, žádné konflikty - jen efektivita.
Markéta H.
Markéta H.
Personalistka
Od nasazení Aktionu nemáme jedinou chybu v docházce ani výplatách. Mzdová účetní si mě chválí a inspektorát práce nám dal pochvalu za vzorovou evidenci. Konečně mám v HR klid.
Tomáš V.
Tomáš V.
Vedoucí oddělení
Všechny dokumenty digitalizované a okamžitě dostupné z jednoho místa. Při auditu jsme našli vše během minut, ne hodin. GDPR dokumentace je kompletní a ušetřím týdně několik hodin hledáním a kompletací.

S Aktionem získáte čas na skutečné HR

Komplexní systém navržený pro české firmy, který automatizuje rutinní úkoly a promění vaše HR oddělení ve strategického partnera firmy.

4

Správné řešení pro všechny HR procesy

Aktion pokrývá všechny klíčové oblasti HR administrativy a automatizuje rutinní úkoly, které vám berou čas.

EVIDENCE DOCHÁZKY

Zapomeňte na tabulky. Docházka běží automaticky

S Aktionem zvládnete evidenci docházky bez ruční práce. Systém vše spočítá, ohlídá a připraví podklady pro mzdy.

S Aktionem zvládnete evidenci docházky bez ruční práce. Systém vše spočítá, ohlídá a připraví podklady pro mzdy.
Aktion online docházka pro malé firmy, stavby, svozové autobusy a další firmy, které chtějí jen evidovat příchody a odchody.

Prezentace a návrh systému zdarma

Co o nás říkají zákazníci

Podívejte, co dalšího s Aktionem zvládnete

Aktion je český docházkový a přístupový systém, který vám uvolní ruce.