Jak to začalo
Pojďme si představit řešení, jak si poradili s evidencí návštěv ve společnosti KAMAX, dlouholetým dodavatelem produktů pro automobilový průmysl, působící na trhu již od roku 1935. Celkem zde pracuje okolo 4 tisíce zaměstnanců v 19 zemích. Fluktuace návštěvních osob a vozidel je zde poměrně vysoká.
Před zavedením nového systému neexistovala ve společnosti žádná standardizovaná procedura pro evidenci návštěv. Zaměstnanci často nebyli informování o příchodu návštěv nebo neměli dostatečné informace o nich. To způsobovalo zmatky, ztrátu času a bezpečnostní riziko.
Společnost Kamax se rozhodla investovat do moderního a efektivního systému evidence návštěv Aktion, který pomohl vyřešit tyto problémy.
Řešení
Společnost Kamax se na nás obrátila, abychom vytvořili a implementovali řešení evidence návštěv. Byly stanoveny následující cíle:
Registrace návštěv
Notifikace zaměstnanců
Záznamy o návštěvách
Aktion používáme už mnoho let pro kontrolu přístupu zaměstnanců do objektů, evidenci návštěv, monitorování prostor uvnitř firmy a dokonce i k objednávání stravy. Kromě bezpečnosti nám přináší i komfort a efektivitu. Oceňujeme modulárnost celé aplikace a možnost postupného rozšiřování podle aktuálních potřeb firmy.
Martin Meloun, IT administrátor
O firmě KAMAX s.r.o.
Firma KAMAX patří ke světovým lídrům na trhu s vysokopevnostními spojovacími prvky v automobilovém průmyslu. Firma je přímým dodavatelem či subdodavatelem téměř všech automobilek a směřuje i mimo tento sektor.
Více informací: kamax.cz