Chytrý docházkový systém

Přizpůsobený pro českou legislativu. Online verze pro malé provozy. Snadné a intuitivní ovládání.

  • Automatický export docházky do mzdových sw
  • Sledování přítomnosti v budově či v terénu
  • Identifikace otiskem prstu, (platební/městskou) kartou, čipem
  • Lze využít mobil, tablet či přístupový terminál
  • Možnost propojit s ostatními firemními systémy
  • Vícesměnný i nepřetržitý provoz
  • Výpočet příplatků a nároků na stravenky

Moderní docházkový systém pro každého

Aktion je určen jak malým firmám, tak korporátním společnostem a institucím. Vedle přednastavené a finančně nenáročné varianty nabízí i zakázkové řešení pro náročné klienty.

Velkou výhodou je napojení na ostatní firemní systémy, a především pak realizace celého ŘEŠENÍ V CLOUDU. Ušetříte nejen za hardware, ale i za IT specialistu, pravidelné zálohování, upgrady aplikace a další starosti související s řešením na vlastním serveru.

Nabízíme také řešení docházkového systému pro ŠKOLKY a dětské skupiny.

Vlastnosti systému

Sledování přítomnosti zaměstnanců v budově i v terénu

Sledování přítomnosti zaměstnanců v budově i v terénu

Plánování směn u vícesměnného a nepřetržitého provozu

Plánování směn u vícesměnného a nepřetržitého provozu

Výpočet nároků na stravenky a příplatků na dopravu/ošacení

Výpočet nároků na stravenky a příplatků na dopravu/ošacení

Přizpůsobení kolektivním smlouvám

Přizpůsobení kolektivním smlouvám

Definice vztahů nadřízený/ podřízený

Definice vztahů nadřízený/ podřízený

Workflow pro plán a schválení nepřítomností

Workflow pro plán a schválení nepřítomností

Hlídání přesčasu a doby odpočinku mezi směnami

Hlídání přesčasu a doby odpočinku mezi směnami

Rozúčtování doby na nákladová střediska

Rozúčtování doby na nákladová střediska

Identifikace otiskem prstu, NFC kartou, čipem

Identifikace otiskem prstu, NFC kartou, čipem

Monitorování legislativně povinných školení

Monitorování legislativně povinných školení

Import osob/celé struktury z jiných systémů

Import osob/celé struktury z jiných systémů

Nadefinování a plánování  školení dle pozice

Nadefinování a plánování školení dle pozice

  • Uživatelské licence

    Nastavení přístupu přes aplikaci nebo přes web, přihlašování dle network domény, automatické odhlašování po nečinnosti, možnost přebírání uživatelů z active directory, nastavení práv uživatelů (vidět či editovat pouze vybrané osoby a jejich vybrané údaje v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů)
  • Základní personalistika

    Vedení volitelného množství údajů a dělení zaměstnanců či dalších osob podle jejich pozice, pracovního zařazení a poměru (HPP, DPČ, DPP, Brigády), ukládání osobních dokumentů
  • Evidence školení

    Možnost podrobné evidence vzdělávání zaměstnanců dle pracovního zařazení, definice různých typů školení (povinná, vyžadovaná, periodická, nepovinná), přiřazení sad školení podle aktuální pozice zaměstnance, upozorňování na propadlá a končící školení
  • Automatický export docházky do mzdových softwarů

    Vedení agendy k lékařské prohlídkám, výdeji osobních pomůcek, zaplacení různých příspěvků, předání identifikačních karet a další definovatelné činnosti podle vnitřních potřeb organizace
  • Činnosti zaměstnanců

    Vedení agendy k lékařské prohlídkám, výdeji osobních pomůcek, zaplacení různých příspěvků, předání identifikačních karet a k dalším definovatelným činnostem podle potřeb organizace
  • Individuální nastavení a vyhodnocení docházky

    Nastavení pracovní doby pro skupiny i jednotlivé pracovníky (kalendáře, modely, mzdové složky) podle pracovního zařazení, přesun pracovníka na jinou pozici a přepočet docházky v průběhu měsíce
  • Hodinová mzda a odměny

    Automatický přepočet hodinové odpracované doby na peníze, zadávání měsíčních individuálních odměn vedoucím včetně exportu těchto hodnot do mzdového softwaru
  • Přesčasy

    Sledování počtu hodin zákonných přesčasů včetně odsouhlasení navýšení hodin, automatické upozorňování vedoucího na blížící se vyčerpání stanoveného limitu
  • Časová období

    Měsíční, týdenní, roční nebo periodový výpočet docházky s definicí délky periody, např. 4 týdny
  • Zůstatky a čerpání složek

    Možnost ručního zadávání nebo importů ročních nároků na dovolené, sick days, sledování průběžného čerpání a zůstatků těchto složek
  • Upozorňování na chyby

    Grafické upozornění uživatele na nedodržení povinných parametrů směn (pozdní příchody a odchody, nedodržení pracovního fondu), blokace uzávěrky při nesplněném fondu
  • Pracovní cesty a výkaz práce

    Vedení času stráveného na tuzemských pracovních cestách, možnost ručního vyplnění výkazů pracovníkem včetně možnosti zapsání záznamu odvedené pracovní činnosti, výpočet náhrad za počet hodin strávených na cestě včetně stanovení koeficientu krácení
  • Převody a čerpání složek

    Např. saldo, náhradní volno mezi měsíci, nastavení vyrovnávacího období
  • Vyhodnocení a uzávěrky

    Dvoustupňové schvalování a uzávěrka pracovní doby, dodatečné schválení nepřítomností (lékař), přehledy a tiskové sestavy za vybraná střediska, pracoviště, exporty dat do XLS a jiných formátů
  • Grafy

    Vizuální podoba pro sledování různých trendů mzdových složek za vybraná období (nemocnost, čerpání dovolených)
  • Mobilní docházka

    Evidence docházky v terénu pomocí mobilní aplikace, GPS lokalizace, zobrazení pozice pracovníka při registraci docházky v Google maps
  • Žádosti a schvalování akcí

    Workflow kde podřízení mohou pomocí webového klienta vytvářet vlastní žádosti nepřítomností a dalších akcí a odesílat ke schválení nadřízenému, E-mailová notifikaci procesu žádostí a schvalování, schválené akce jsou automaticky ukládány do měsíční docházky
  • Podpora PPV (pracovně právních vztahů)

    Nastavení více pracovně právních vztahů, umožňuje zadat k jedné osobě více PPV, každý může být omezen platností a mít nastaveného jiného nadřízeného, uživatel se při přihlášení do docházky přepne do příslušného PPV, k jednotlivým PPV lze nezávisle nastavit vlastní docházkové předpisy, podle kterých je počítána docházka a plánována nepřítomnost, data z docházkových snímačů (průchody) jsou vyhodnocovány pouze v hlavním kmenovém pracovním poměru, v dalších PPV lze nastavit automatické výpočty podle kalendáře a zadávat či plánovat nepřítomnosti
  • Mzdy

    Možnost využití více formátů zakázkových exportních modulů pro různé mzdové softwary
  • Zakázkové přehledy

    Pokud je třeba zobrazit specifická data pro potřeby vedoucích pracovníků či mzdových účetních lze jednoduchým způsobem přidávat do softwaru zakázkové přehledy dat podle definice zákazníka, přehledy lze zobrazovat podle práv uživatelů a data exportovat do xls formátů

Skrýt

Hardware

Software - náhledy aplikací

Mobil – přerušení práce
Mobil – výkaz docházky
Mobil – pracovní cesty
Mobil – GPS lokalizace
Tablet – vyber akci
Tablet – přihlášení
Tablet – identifikace
Tablet – přehled
Web – terminál
Web – přehled zaměstnanců

Stáhněte si demoverzi mobilní a tabletové aplikace

Přihlašovací údaje: demoaktion@aktion.cz, demoaktion

Skrýt

Varianty technického řešení

Spokojený zákazník

Parfums.cz využívá k evidenci docházky a řízení přístupu systém Aktion.NEXT

Primárním důvodem pořízení systému Aktion bya biometrická identifikace otiskem prstu. Nechtěli jsme našim zaměstnancům "komplikovat život", a proto jsme investovali do docházkového systému spojeného s bez klíčovým řešením přístupu do kanceláří i centrálního skladu. Alespoň se nemůže stát, že někdo zapomene klíče či kartu. Také nám vyhovují všestranné možnosti nastavení. Ve většině případů se systému nemusíme podřizovat,  naopak se přizpůsobí on nám.

Nezávazná poptávka

Zajímají Vás detaily nebo cenová kalkulace Vašeho řešení? Kontaktujte nás.

Připojit přílohu

Máte dotazy k našemu produktu?


  • Využijte náš online chat
  • Volejte na +420 222 746 300