Po úspěšném přihlášení se na tabletu objeví číselná obrazovka pro zadání vstupního kódu zaměstnance. V případě, že tablet disponuje technologií NFC lze použít pro identifikaci identifikační kartu.
Terminál v tabletu evidence docházky
Tabletové řešení docházkového systému
Evidence docházky na tabletu je vhodná pro společnosti s jednoduchým provozem, které hledají úsporné řešení elektronické evidence pracovní doby svých zaměstnanců. Pomocí tabletové aplikace Aktion proměníte obyčejný tablet v plně funkční docházkový terminál. Více informací a cenové balíčky najde te na dochazkaonline.cz

Proměňte Váš tablet v docházkový terminál
Aplikace ve spojení s tabletem funguje jako docházkový terminál pro evidenci docházky všech zaměstnanců. Jednotlivá přerušení pracovní doby lze zadávat jako na běžném docházkovém terminálu. Aplikaci velmi snadno nainstalujete, pouze se přihlásíte a můžete ji ihned začít používat.
víceDocházkový terminál Aktion Tablet App
Tabletová aplikace je určena k hromadné evidenci docházky zaměstnanců na tabletu s OS Android 8.0 a vyšší a je součástí služby Aktion CLOUD. Uživatelé se na tabletu identifikují pomocí vstupního kódu nebo kartou (identifikace kartou pouze na tabletu s NFC technologií). Aplikaci lze jednoduše přizpůsobit vlastním požadavkům, a to na běžném PC přes webovou aplikaci.
Dokumenty ke stažení
Uživatelský manuál | ![]() |

Identifikace vstupním kódem nebo kartou
Přerušení pracovní doby
V přednastaveném schématu jsou zobrazeny nejčastěji používanější tlačítka pro přerušení pracovní doby (Oběd, Služebně, Dovolená, Lékař, Náhradní volno, Pracovní cesta, Kouření, Nemoc, Info, Příchod a Odchod). Lze zvolit jazyk tlačítek - česky, slovensky, anglicky. Lze si nadefinovat vlastní schéma zobrazení.
Online záznamy o docházce zaměstnance
V případě oprávněného vstupu se zobrazí obrazovka s potvrzením akce. Záznam se také okamžitě zobrazí v osobním výkazu ve webové aplikaci.
Týdenní a měsíční výkazy docházky
Možnost zobrazení online přehledu docházky za zvolené období pomocí webového rozhraní nebo mobilní aplikace (počet neodpracovaných hodin, přesčasy, atd.).
Vlastnosti systému

Identifikace vstupním kódem nebo kartou

Záznamy přerušení pracovní doby tabletem

Bezdrátové řešení docházkového terminálu

Práce s docházkou přes webový prohlížeč

Volitelná pracovní plocha

GPS lokalizace záznamu
Bezdrátové řešení docházkového terminálu
Aplikace docházka využívá dostupné moderní technologie ve vašem tabletu. Tabletové terminály jsou mobilní, můžete je tedy přenášet. Používat je můžete na wifi či připojením mobilních dat.
Identifikace vstupním kódem kódem nebo kartou
Uživatelé se na tabletu identifikují pomocí vstupního kódu nebo NFC kartou. Identifikace kartou je možná pouze na tabletu s NFC technologií.
Volitelná pracovní plocha
V rámci tabletové aplikace si uživatel může určit výskyt a umístění jednotlivých tlačítek na displeji. Lze zvolit i jazyk tlačítek (česky, slovensky, anglicky).
GPS lokalizace záznamu
V tabletové aplikaci lze nastavit GPS lokalizace záznamů s propojením na Google Maps. Lze tak u konkrétní osoby v osobním výkaze ověřit, kde byl určitý záznam pořízen (využijete v případě, že nemáte tablet trvale umístěn například u vchodových dveří).
Práce s docházkou přes webový prohlížeč
Vše vidíte v reálném čase na svém PC a to odkudkoliv přes běžný webový prohlížeč. Statistiky a záznamy máte dostupné online za posledních 24 měsíců (odpracované hodiny za den, měsíc, rok, atd.).
Záznamy přerušení pracovní doby tabletem
Pokud nechcete investovat do docházkového terminálu, postačí Vám tabletová aplikace Aktion, která ve spojení s tabletem funguje jako docházkový terminál, na kterém zaměstnanci zadávají jednotlivá přerušení pracovní doby.
Výhody řešení
Levný docházkový systém
Pro evidenci docházky nepotřebujete žádný HW docházkový terminál, což nepředstavuje vyšší pořizovací náklady na docházkový systém.
Snadná instalace svépomocí
Tabletovou aplikaci si jednoduše stáhnete z Google Play. Instalace je velmi rychlá, kterou zvládne opravdu každý. Lze použít jakýkoliv tablet s OS Android 8.0 a vyšší a GPS přijímačem.
Ideální řešení pro malé firmy
Díky nízké pořizovací ceně a jednoduchosti instalace je toto řešení vhodné především pro malé firmy, kterým bude v souvislosti s funkcemi systému ve většině případů vyhovovat.
Elektronická evidence pracovní doby
Řešení umožňuje elektronickou evidenci docházky zaměstnanců pomocí tabletu, na kterém se zadávají jednotlivá přerušení pracovní doby. Všechna docházková data jsou dostupná ve webové aplikaci, odkud s nimi lze pohodlně dále pracovat (uzávěrka, export dat do mzdových SW, atd.). Každý zaměstnanec má rovněž k dispozici i mobilní aplikaci na svém telefonu, která slouží k zadávání přerušení pracovní doby konkrétního zaměstnance včetně uložení GPS pozice (místa, kde se zaměstnanec zrovna nacházel).
Nezávazná poptávka
Napište si o cenovou nabídku na míru.