Zrychleteodbavení návštěv na recepci

Zbavte se ručně psaných sešitů a papírových propustek. Samoregistrační kiosek zjednoduší ostraze práci, funguje automaticky a v souladu s GDPR.

  • Rychlé odbavení návštěv na recepci či vrátnici
  • Zjednodušení pro opakované návštěvy
  • Bezobslužná recepce
  • Úspora a zjednodušení práce ostrahy
  • Plastové ID karty místo zápisů do sešitů
  • BOZP instruktáže
  • Automatická evidence školení
  • Automatická správa dat dle GDPR

Profesionalizujte svou recepci

Vyřešíme vám na klíč provoz recepce, osobní či nákladní vrátnice.

  • Zdigitalizujme papírovou dokumentaci spojenou s instruktážemi návštěvníků.
  • Zjednodušíme a zpřesníme činnost pracovníků ostrahy.
  • Zavedeme možnost objednání návštěvy předem a odeslání e-mailových pozvánek.
  • Zavedeme náhodné kontroly osob a ukládání výsledků testů.
  • Propojíme s přístupovým systémem Aktion včetně rozpoznávání SPZ vozidel pomocí kamer.

VSTUPY A VJEZDY – Systém Aktion a modul Docházky vám pomůže řešit vstup návštěv a vjezdy vozidel do areálu.

ŘÍZENÍ ŠKOLENÍ – díky modulu Docházky dokážete jednoduše řídit BOZP instruktáž a jiná odborná školení pro externí dodavatele.

JEDNORÁZOVÉ VSTUPY A POVOLENÍ – docházkový systém Aktion vám pomůže rozlišit jednorázové vstupy od dlouhodobých pobytů a umí vydávat platná pracovní povolení pro dodavatele.

Samoobslužná registrace návštěv zlevní provoz recepce

Díky samoregistračním návštěvním kioskům ušetříte mzdové náklady za provoz recepce. Výsledkem registrace může být vydání ID karty pro přístupový systém, tisk průkazu nebo přivolání doprovodu.

Nezávazná poptávka

Napište si o cenovou nabídku na míru.

Připojit přílohu

Máte dotazy k našemu produktu?


  • Využijte náš online chat
  • Volejte na +420 222 746 300