Zadání přerušení nebo jiných složek pracovní doby či volna (služební cesty, nemoci, dovolené, práce z domova).
Mobilníevidence docházky
Mobilní evidence docházky eMobile App promění Váš smartphone na docházkový terminál a lze ji tak využít jako plnohodnotný docházkový systém bez potřeby dalších zařízení. Více na www.dochazkaonline.cz

Evidence docházky v terénu
Jsou vaši technici nebo obchodníci v pracovní době převážně na cestách? Potřebujete otevřít vstupní dveře na druhém konci budovy mobilním telefonem?
Přes mobil můžete zkontrolovat docházku zaměstnanců, zjistit, kde se nachází Váš kolega, evidovat příjezd ke klientovi či na pobočku. Na telefonu stačí stisknout tlačítko příchod/odchod a poloha pracovníka je okamžitě zaznamenána.
víceMobilní terminál stále při vás
Mobilní aplikace je určena pro chytré mobilní telefony s operačním systémem Android, iOS a Windows. Hardwarové požadavky na telefon jsou minimální, s aplikaci se dobře pracuje již od 512MB RAM operační paměti telefonu a jednojádrového procesoru.
Dokumenty ke stažení
Katalogový list | ![]() |
Uživatelský manuál | ![]() |

Mobilní klient docházkového systému je k dispozici ve dvou variantách provedení a to ve verzi samostatné aplikace s připojením na vzdálený cloudový server Aktion CLOUD (zelené provedení), anebo na lokální server jako doplněk k docházkovému systému Aktion.NEXT (červené provedení). Usnadňuje evidenci pracovní doby servisním technikům, obchodním zástupcům či jiným pracovníkům v terénu, kde není možné použít běžný docházkový terminál na identifikační kartu. Umožňuje například otevřít vstupní dveře do budovy, pokud si uživatel zapomene vstupní kartu. Očekávané návštěvě lze dálkově otevřít dveře či závoru na parkoviště.
Přerušení pracovní doby
Aktuální výkaz docházky
Přehledný osobní výkaz docházky za konkrétní měsíc o zůstatku dovolené, chybějícím počtu hodin a splnění měsíčního fondu, neevidovaném saldu pracovní doby na denní a celkové úrovni, nároku na stravenky a další.
Evidence pracovních cest a výkazů
Jednoduché a přehledné online vkládání popisů pracovních cest zaměstnancem do mobilního klienta docházky včetně rychlého výpočtu náhrad dle délky pracovní cesty.
GPS lokalizace záznamů se zobrazením prostřednictvím Google Maps
Prostřednictvím webového klienta nebo Windows aplikace jednoduše zjistíte polohu záznamu vašeho pracovníka. S propojením na Google Maps navíc získáte prostřednictvím panoramatických snímků pořízených v úhlu 360° reálný obraz, kde se dotyčný pracovník nacházel.
Aktuální přítomnost zaměstnanců na pracovišti
Jednoduchý přehled všech přítomných osob na pracovišti včetně jejich lokalizace. Zaměstnanci tak získají aktuální přehled, v jaké části areálu firmy či na jaké pobočce se nacházejí jejich kolegové.
Vzdálené ovládání vybraných elektronických zařízení
S mobilní evidencí docházky lze i vzdáleně ovládat jakékoliv elektronické zařízení. Pokud potřebujete např. návštěvě otevřít hlavní bránu či vchodové dveře, stačí zvolit volbu „Otevřít" u konkrétního místa a to je vše.
Výhody řešení
Efektivní evidence docházky pro pracovníky v terénu
Mobilní varianta docházkového systému je určena firmám, které zaměstnávají pracovníky převážně v terénu. Uplatnění nalezne také tam, kde chce firma poskytnout zaměstnancům informace o jejich docházce a přítomných osobách na pracovišti na jejich mobilních telefonech nebo jim umožnit vzdáleně ovládat firemní či jakékoliv další elektronické zařízení.
Řešení bez docházkového terminálu
Pro mobilní evidenci docházky nepotřebujete žádný docházkový terminál, což většinou znamená vyšší pořizovací náklady na docházkový systém. Terminál zde nahrazuje v plném rozsahu jakýkoliv chytrý telefon s Android, iOS nebo Windows systémem.
Snadná a rychlá instalace na mobilním telefonu
Zaměstnanec si mobilní aplikaci jednoduše stáhne z Google play, App Strore nebo Microsoft Store a to podle operačního systému telefonu. Instalace je velmi rychlá, nastavení zvládné opravdu každý, stačí zadat pouze přihlašovací údaje a ihned je možné mobilního klienta používat.
Nejlevnější varianta docházkového systému
Řešení mobilní evidence docházky ocení firmy, které chtějí efektivně a s nízkými pořizovacími a provozními náklady evidovat docházku svých zaměstnanců. Docházkový systém pro firmu s 25 zaměstnanci lze pořídit již za 490,- Kč měsíčně!
Vlastnosti systému

Evidence docházky přes mobilní telefon

Snadné a intuitivní ovládání aplikace

Export dat do Excelu, PDF a dalších formátů

Evidence příchodů a odchodů odkudkoliv

Automatická synchronizace se mzdovým SW

Vzdálené ovládání dveří/závor telefonem
Evidence docházky přes mobilní telefon nebo PC
Zaměstnanci si přes mobil mohou evidovat např. začátek práce, příjezd k zákazníkovi, odjezd od zákazníka, příjezd na centrálu. Každý záznam obsahuje GPS souřadnici, čímž je umožněna kontrola místa pořízení záznamu. Docházkový systém lze také jednoduše obsluhovat přes webového klienta Aktion CLOUD.
Snadné a intuitivní ovládání aplikace
Zadávání dat je opravdu rychlé, jednoduché a intuitivní. Výstupy jsou přehledné a ihned k dispozici vedoucím pracovníkům. Zaměstnanec si stáhne do mobilního telefonu aplikaci, kde může v přehledném rozhraní využívat standardní funkce docházky.
Export dat do Excelu, PDF a dalších formátů
Mobilní řešení evidence docházky zahrnuje i webového klienta, který spolupracuje se mzdovými a personálními systémy. Z těchto systémů je schopen přijímat informace o zaměstnancích a odesílat jim údaje o zpracované docházce. Všechny výstupní sestavy lze ukládat v nejčastěji používaných formátech (.pdf, .xls, .rtf a .csv).
Evidence příchodů a odchodů odkudkoliv
Zaměstnanci si přes mobil mohou evidovat např. začátek práce, příjezd k zákazníkovi, odjezd od zákazníka, příjezd na centrálu a to kdekoliv, kde mají připojení na inertnet. Každý záznam obsahuje GPS souřadnici, čímž je umožněna kontrola místa, kde byl záznam pořízen.
Možnost automatické synchronizace se mzdovým SW
Mobilní docházkový systém lze automaticky synchronizovat s ostatními firemními software. Aktion CLOUD umožňuje automatické propojení například se mzdovým nebo personálním systémem.
Vzdálené ovládání zařízení z mobilního telefonu
Z mobilního telefonu budete mít možnost jednoduše a rychle otevřít například vstupní dveře na druhém konci areálu firmy nebo třeba vjezdovou bránu zahraniční pobočky. S mobilní aplikací doplněnou o zařízení eXpander tak můžete odkudkoliv ovládat, cokoliv budete potřebovat.
Nezávazná poptávka
Napište si o cenovou nabídku na míru.