eCare
Zákaznická zóna eCare je určena pro obchodní partnery a koncové uživatele identifikačního systému Aktion, umožňuje správu licencí, zadávání helpdesků, nabízí přehled obchodních agend, dokumenty a další.
Potřebujete technickou pomoc?
Vyberte si jednu z možností:
- Zadejte svůj požadavek na portálu eCare.
- Odešlete svůj požadavek na e-mail podpora@efg.cz.
- Zavolejte na tel.: +420 222 746 303, kde Váš požadavek zadáme za Vás.
Informace o službě technické podpory:
Typ podpory | Nesmluvní zákazníci | Smluvní zákazníci* |
---|---|---|
Telefonická | po-pá, 9-16 hod | nepřetržitě (přednostní odbavení) |
Helpdesk | po-pá, 9-16 hod, bez garance odezvy | nepřetržitě, garance odezvy do 4 hod |
Vzdálené připojení | ne | ano |
Pravidelné prohlídky systému | ne | ano |
Ceny | dle aktuálního ceníku služeb | snížená dle servisní smlouvy |
*Smluvní zákazník má uzavřenu servisní smlouvu nebo smlouvu o poskytování technické podpory, kterou lze uzavřít s dodavatelem systému nebo přímo s výrobcem. Pro informace o servisních smlouvách prosím kontaktujte obchodní oddělení.