Servisní a systémová
podpora



Zákaznická zóna eCare

eCare

Zákaznická zóna eCare je určena pro obchodní partnery a koncové uživatele identifikačního systému Aktion, umožňuje správu licencí, zadávání helpdesků, nabízí přehled obchodních agend, dokumenty a další.

Potřebujete technickou pomoc?
Vyberte si jednu z možností:

  1. Zadejte svůj požadavek na portálu eCare.

  2. Odešlete svůj požadavek na e-mail podpora@efg.cz.

  3. Zavolejte na tel.: +420 222 746 303, kde Váš požadavek zadáme za Vás.


Informace o službě technické podpory:

Typ podporyNesmluvní zákazníciSmluvní zákazníci*
Telefonická po-pá, 9-16 hod nepřetržitě (přednostní odbavení)
Helpdesk po-pá, 9-16 hod, bez garance odezvy nepřetržitě, garance odezvy do 4 hod
Vzdálené připojení ne ano
Pravidelné prohlídky systému   ne ano
Ceny dle aktuálního ceníku služeb snížená dle servisní smlouvy

*Smluvní zákazník má uzavřenu servisní smlouvu nebo smlouvu o poskytování technické podpory, kterou lze uzavřít s dodavatelem systému nebo přímo s výrobcem. Pro informace o servisních smlouvách prosím kontaktujte obchodní oddělení.