Informační kiosek Aktion zvládne lehce obsloužit návštěvu, zavolat dotyčné osobě a potvrdit příslušné BOZP, včetně ověření občanského průkazu. Za nás absolutní spokojenost.
Vítězslav Brožek, Technologist
Aktuální situace
Ze společnosti Magna se na nás obrátili s požadavkem řešení návštěv na vrátnici bezobslužnou formou. Doporučili jsme osvědčené řešení pomocí samoobslužného kiosku a celou recepci jsme zautomatizovali.
Realizace
V prostorách recepce jsme umístili kiosek, kde se příchozí návštěva registruje. Přímo na kiosku potvrdí instrukce pro návštěvy a obdrží štítek se jménem, navštívenou osobou a QR kódem, kterým se identifikuje pro vstup. Identifikace návštěvníka probíhá pomocí čtečky dokladů přímo na kiosku.
A co když u sebe nemám doklad?
Nevadí, na kiosku je možné zadat své údaje i ručně. Stačí zadat jméno, příjmení a název společnosti. Po vyjetí návštěvního štítku s QR kódem se telefonicky spojí s osobou, kterou má v plánu navštívit. Zaměstnanec si svého návštěvníka přijde vyzvednout na vrátnici. Převzetí návštěvy probíhá prostřednictvím identifikace QR kódu na kiosku. Při opakovaných návštěvách společnosti se Vám již na kiosku nezobrazují instrukce pro návštěvy, ty stačí odsouhlasit pouze jednou. Lze samozřejmě upravit dle potřeb zákazníka. Ukončení návštěvy probíhá také na kiosku.
Výhody našeho řešení
O společnosti Magna Exteriors (Bohemia) s.r.o.
Společnost Magna se v posledních 25 letech zaměřuje na výrobu plastových dílů pro automobilový průmysl a díky svému know-how patří mezi lídry na trhu v této oblasti. Výrobky společnosti Magna najdeme ve vozech známých automobilek a vidíme je na první pohled. Nejčastěji vyrábí páté dveře, přední i zadní nárazníky, mřížky chladičů, dveřní prahy a víčka palivových nádrží. V České republice jsou dva závody v Liberci a Nymburce a dvě modulová centra v Lipovce a Plazech.
Více o společnosti zde.
Máte zájem o podobné řešení?
Rádi vám systém automatické recepce ukážeme a vše vysvětlíme.